NYKLÄCKT ÄGG?

Oh Dino Yeaah!♥

 



Nu ska jag känna på de här med Bloggandet. Har funderat på det länge, verkar as jobbigt haha.
Grejen är så här....OM JAG ORKAR.. Så ska jag Påbörja en så kallad "bloggberättelse"...Ordet kom jag på själv, tror jag? ^^
Jag kommer lägga upp små stycken så ofta jag känner för det, ibland korta och ibland långa. Berättelsen kommer skrivas i kapitel va jag vet än så länge...Men något som berättelsen kommer byggas väldigt mycket på är
SPONTANT skrivande och tänkande....INGET MANUS I MITT HUVUD INTE!!!
Detta jag skriver nu kommer jag på i detta nuet....Jag vet inte exakt hur jag ska bygga upp berättelsen, som sagt så är allt spontant...Den kommer i alla fall handla om en liten Tyrannosaurus Rex unge som ska ge sig ut på en EXTREMT avancerad Resa. Resan utspelar sig i rymden, Bland olika planeter och klimat. Där kommer han stöta på en del roliga saker och självklart tråkiga saker...mer säger jag inte!...Bered er på en söt resa :*
fbxcb
Jag kan ju ej påstå att jag är en PROskrivare, Var väl inte den bästa snubben i skolan på det precis. Utan denna berättelse kommer nog ha sina speciella målgrupper. Man borde nog ha en hel del Livlig fantasi, FUCK seriösitet!
Ge det en chans för min skull:)

Vi får väl se om jag orkar med att skriva och uppdatera er DinoYounglings under min T-Rex DinoJourney på denna blogg...Jag kommer att behöva tänka lite iaf nu för nu ska jag sova *HICK* ^^

 

 

Give it a Chance !!


Kommentarer
Postat av: Inte jag

Jag tycker inte om att kommentera bloggar egentligen, det är ganska okultiverat, det håller Gösta med mig om. "we aint got time for your stories" typ så. (Det är en del ur red eye låten) Fast du är hiskligt söt och det luktar lite som du här, så därför kommenterar jag ändå. Åh nu bytte mobilen låt av sig själv så irriterande då vill man bara sätta nålar i den.. Du skriver iaf väldans bra, Kristus och Gunnar hälsar hej fast Gunnar verkar lite bitter. Fråga mig inte varför. Förlåt för att jag skriver så långt men jag skriver lika mycket som jag pratar typ. Omg. Du är en fin pojke<3

2010-01-20 @ 22:52:32
Postat av: aaaaaliiiiiiicccceeeeeEEEEEEEEEEE

tihi du å dina söta hickar :'DDDD

2010-01-20 @ 22:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0