Från det ena till det andra

Jag är bara en "Donotpayattentiontome" bi-roll figur i denna berättelse...Så hon sa inget utan gick vidare, rätt in i den oformligt trubbiga grott väggen. I nästa ögonblick så börjar Nise-ass idissla gammal platsfolie fast egentligen orkar han inte mer så han spottar det på lillen...Stackars lilla Lillen....Men vad ska han heta egentligen? Nise-ass funderade ett tag..Han kom fram till att han möjligtvis skulle kunna heta Cocksnapper, Pripps Grön eller varför inte......Randiga Högtalaren? Nej....Han orkade inte tänka så mycket så det fick bli......................något som troligtvis kommer fram senare i berättelsen för att det blev tyvärr kortslutning i hjärnan på Nise-ass. Så han la sig ner och började tänka på gamla fotografier på sin nagelsamling...Inte vilken nagelsamling som helst heller utan hans egna trasiga nageltrångsnaglar. Dom var han mycket stolt över. Men nu va det så att lillen som inte fått något namn än började faktiskt å lära sig saker som att tänka, se, känna, höra, göra, och kanske inget mer än att inte lära sig det dinosauriska alfabetet, och ingenting mer typ. Och frågar du mig så heter faktiskt Lars lejonborg helt osannolikt plutten i tredje efternamn :O !!!

Kommentarer
Postat av: veronika

sv: när jag inte komenterar andras bloggar så har jag typ 50 men just u cirka 100-150. :P

2010-01-26 @ 08:24:32
URL: http://missveronika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0